luni, 19 octombrie 2015

Biroul meu

 Sa va spun sincer, ma cam depaseste aceasta tema, avand in vedere ca scriu de pe o tableta va rog sa nu va suparati ca nu pot, sau poate nu stiu sa scriu cu diacritice, anul trecut adica 2014, am avut o intermediere imobiliara, mi s-a comunicat ca-mi trebuie un certificat de performanta , am ramas uimita, in anul 1994 cand am cumparat ace apartament nu mi-a trebuit decat actele adica buletinul si contractul vechiului proprietar, dar suntem in anul 2014, nu 1994, asta este mai multa birocratie, a trebuit sa apelez la un auditor energetic
dar am fost ajutata sa trec si peste acest obstacol, dar sa revenim si la biroul meu, din pacate sau poate foarte bine serviciul i-l am intr-un birou, acest birou este izolat termic si fonic, este ok!,  singura problema este ca nu are incalzire centralizata, dar asta este, patronul comanda! Acest certificat energetic am aflat ca este obligatoriu din anul 2013, pentru o tranzactie de vanzare,intermediere, inchiriere,restructurare majora a imobilului.

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2015. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu