duminică, 4 octombrie 2015

Da-mi Doamne anii tineretii

              Ce frumos este să fii o Ileana Cosânzeana modernă cum îţi ''chinui'' oare                        
podoaba capilară şi ce  produse din noua gama de produse    Gerovital Tratament Expert mi-ar folosi la indemâna oricărui în acest moment, nu aş mai folosi gazul pentru regenerarea părului. Farmec, cel mai important producător român de cosmetice,gama inovatoare dedicată îngrijirii complete a părului.
În acelaşi timp atrăgătoare şi ameninţătoare Ileana Cosânzeana.

                                             Imagini pentru ileana cosanzeana
                                                   
Este răpită şi ţinută captivă însă reuşeşte să învingă orice obstacol pe cont propriu, cât şi ajutată de alesul inimii sale.

Dacă stau bine şi mă gândesc această firmă era şi pe timpul copilăriei mele, locuiesc în Constanţa, iar pe b-dul Republicii actual Feerdinand, faţă în faţă cu Teatrul de estradă Fantazio era magazinul "Miraj" de acolo ne aprovizionam toate cele pentru igienă şi întreţinere.




     


                                     Articol scris pentru   Super Blog 2015 proba 2.        


2 comentarii:

  1. Asa este Radu, imi pare rau ca trece timpul foarte repede, imbatranesc si-mi pare rau, vorba Ioanei Radu, ''da-mi Doamne anii tineretii si mintea mea de acum''.

    RăspundețiȘtergere