duminică, 25 octombrie 2015

Danone, iaurtul preferat

    Acest iaurțel este preferatul nepoțelei mele, de fapt este cel mai bun, aliment și în același timp și desert. 
                            
                    
De aceea îl recomand tuturor ! Traim viața cu intensitate și viteză maximă și de multe ori uităm să fim atenți la momentele acelea frumoase, în care suntem noi și pe care le-am repeta mereu cu plăcere, cremosso, ne provoacă să ne gândim la un astfel de eveniment. Dar acum să vedem și cum am crescut eu sau copii mei, cu iaurt greu de aprovizionat, stat la coadă de cu noapte sau chiar de la ora 24-01 noaptea, era un singur sortiment de iaurt.
                       

         Dar am reușit să creștem si să-ne dezvoltăm armonios, așa erau timpurile comuniste de altă dată, au rămas o amintire. Iaurțelul Cremosso, este foarte bun și sățios și pentru adulți, nu vreau să vă aduc aminte de timpuri trecute dar cei mai tineri trebuie să știe cum am trăit noi, așa arătau recipentele iaurtului de altă dată.
             
     Și hai să vă mai arăt ceva, sper să nu vă plictisesc!
                 
'

      Acesta este iaurtul de oaie, gras, smântânos și foarte bun la gust, se vindea la kilogram, era depozitat în ligheane de aluminiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu