luni, 26 octombrie 2015

Fan brânză

         Pentru mine brânza este un aliment de bază, în alimentaţia zilnică. Am facut o pasiune nu numai din a savura o brânză pufoasă,ci şi din a căuta cele mai bune brânzeturi şi a le aduce fanilor din jur.Pasiunea celor de la Delaco distribution SA, sunt atât de importante, încât sunt în stare de orice pentru a le face cunoscute, iar cea mai mare satisfacţie o au atunci când sunt lăudaţi pentru produsele lor. Pasiunea pentru brânză a lui Toni şi Toni Jr.este atât de mare, încât ajunge la rang de artă. Pentru cei doi, deja nu mai este suficient să prezinte brânza pufoasă ca fiind cea mai pufoasă şi bună cu gust proaspăt.
                         
     Ce bune și gustoase sunt aceste alimente naturale! Toni, cu șarmul său, cucerește doamnele cu vorbe de alint și declarații romantice: '' pufoasă ca buzele dumneavoastră'', "rafinată ca un sărut furat pe malul Senei". Am căutat brânza ideală pe placul meu și am găsit-o.
    Sincer, eu și familia mea folosim această brânză și cașcaval.
                   
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015, proba nr. 11!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu