joi, 8 octombrie 2015

Noua locuinta

         Anul trecut adică în 2014, m-am mutat într-o locuinţă nouă, am făcut îmbunătăţiri aşa cum am vrut eu, pentru a nu mă mai confrunta cu frigul,pe timp de iarnă sau căldură pe timpul verii. E clar că problema o constituie zidurile prea subţiri şi de o calitate îndoielnică, aşa că am trecut deja pe la o companie producătoare de materiale de constructii si sunt foarte curioasa de beneficiile Casei Plus.
     Având în vedere specificul zonelor climatice din România şi mediile temperaturilor exterioare, necesitatea de încălzire a aerului din interior acoperă un interval de cca 5 luni într-un an calendaristic.

                                                        
Datorită pierderilor reduse de căldură, generate pe de o parte de conductivitatea termică redusă şi în consecinţă, rezistenţă termică mare a blocurilor din blocurile de zidărie MACON, iar pe de altă parte de reducerea la minim a punţilor termice prin numărul redus de rosturi de zidărie, dar şi de utilizarea mortarelor pentru rosturi în strat subţire, blocurile de zidărie MACON asigură o protecţie superioară împotriva frigului.

                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu