miercuri, 7 octombrie 2015

Ştampila momentului

          Această temă mă cam depăşeşte, nu m-am gândit la acest subiect, ştampila, dar datorită activităţii, serviciului am tot avut de aface cu facturi şi avize de însoţire a mărfii şi am tot folosit ştampila şi datiera.
 Datiera îmi era folositoare, mă scutea de a mai scrie cu pixul, iar ştampila o foloseam pentru autenticitatea documentului respectiv. Din luna iulie 2015 nu mai este obligatorie ştampila, multe facturi de achiziţii de materiale au sosit fără ştampilă era specificat ''valabil fără ştampilă'', erau facturi personalizate, iar datiera o folosesc şi în ziua de azi, alături de ştampilă mai ales pentru controlul de la poartă.M-am documentat şi am aflat următoarele, legate de ştampilă am decis să va împărtăşesc acea documentare.Ştampila este un instrument format dintr-o placă de cauciuc, de lemn sau de metal fixată pe un mâner, pe care sunt gravate un semn, o inscripţie sau o emblemă, cu care se ştampilează acte, mărfuri, obiecte etc.Emblemă care se aplică pe un document pentru a-i da valabilitate şi personalizare, pe mărfuri sau pe corpul animalelor, pentru a le arată provenienţa sau apartenenta.

                                                 

                                   Articol scris pentru Super Blog 2015 proba 3.

Un comentariu: