duminică, 11 octombrie 2015

Tricoul meu

   Hai să vorbim despre personalizarea unui articol de vestimentaţie acesta poate fi un tricou personalizat care poate fi achiziţionat de la magazinul online tshirts.
    
 
Sunt perfect de acord cu acest tricou, dar există o sintagma prin care o nevastă, femeie în timpurile de azi se mai consultă cu netul, un exemplu eu nu mai am cărţi de bucate, le-am aruncat, lipsa de spaţiu, dacă vreau să gătesc ceva mai special intru pe ''Google'' şi mă informez. De ce credeţi că aş vrea un tricou personalizat online, din lipsă de timp aşa mi l-am ales îl comand online şi mi se aduce acasă sau la adresa pe care o recomand.

                         Acest tricou personalizat l-aş recomanda soţului meu, care fumează.
                         Articol scris pentru concursul SuperBlog 2015, proba nr. 5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu